Ay carinyo em costa multissim arribar fins aquí... se'n possa un lletrero de no disponible i talla conexió ..Es un lio això d'internet.I ara tinc por de que passi el mateix.M'agradaría llegir els altres post anteriors abans de que es possi el lletrero però volía saludar-te i donar-te mols petonets abans.A veure si arribo un altre día ..Ara et deixo milers de petonsssssssss guapíssima
jajajajaja, que rico mmmmmm...se mueve? noooo, no se mueve!!jaja
JajajajajajajajajajajajaTe quieroooooooooooooo
Dale ligero a las teclas,no pienses demasiado en lo que me vas a decir, me gusta lo natural....
Ay carinyo em costa multissim arribar fins aquí... se'n possa un lletrero de no disponible i talla conexió ..
ResponderEliminarEs un lio això d'internet.
I ara tinc por de que passi el mateix.
M'agradaría llegir els altres post anteriors abans de que es possi el lletrero però volía saludar-te i donar-te mols petonets abans.
A veure si arribo un altre día ..
Ara et deixo milers de petonsssssssss guapíssima
jajajajaja, que rico mmmmmm...se mueve? noooo, no se mueve!!jaja
ResponderEliminarJajajajajajajajajajajaja
ResponderEliminarTe quieroooooooooooooo