Cariño, come todo lo que desees para que tu inspiración fluya, regrese, te visite ... De seguro, que aún sin gustarme la sopa, si la heces tu, me como toda la olla.Abrazos :)
Tots estem calents calents ......alguna cosa de bo en podrem treure , no ?
Sopes ara? bé, fredes si clar.No et cal que sigui de lletres, com vols tenir inspiració amb la calda que fot?40 graus vàreu tenir ahir a ca teva!!
Ayyy, Martona, si es que el verano nos deja a todos sin inspiración y con el cerebro refrito. Besos, maca.
Dale ligero a las teclas,no pienses demasiado en lo que me vas a decir, me gusta lo natural....
Cariño, come todo lo que desees para que tu inspiración fluya, regrese, te visite ... De seguro, que aún sin gustarme la sopa, si la heces tu, me como toda la olla.
ResponderEliminarAbrazos :)
Tots estem calents calents ......alguna cosa de bo en podrem treure , no ?
ResponderEliminarSopes ara? bé, fredes si clar.
ResponderEliminarNo et cal que sigui de lletres, com vols tenir inspiració amb la calda que fot?
40 graus vàreu tenir ahir a ca teva!!
Ayyy, Martona, si es que el verano nos deja a todos sin inspiración y con el cerebro refrito. Besos, maca.
ResponderEliminar