Páginas

lunes, 21 de diciembre de 2009

Despertar

Aleshores els somnis son d'angúnia
parlo dels somnis de quan dormo
perquè encara és pitjor despertar-se
aleshores l'angoixa es fa real
i visc de cara als altres i m'ignoro.

Així es fa el paradís un punt més ample
i més privat l'infern inaguantable

Enric Casassas

3 comentarios:

  1. Potser tindrias que buscar canviar els somnis canvian com veus el dia.

    ResponderEliminar
  2. Tambien hay sueños que te hacen mirar hacia adelante con ilusion :-)

    Besitosssssssss

    ResponderEliminar
  3. aquests somnis no poden fer que et deixis anar

    Dejalos de ladounos dias, para que descansen, luego ya te enfrentaras a ellos con mas calma

    Una abraçada guapa

    ResponderEliminar

Dale ligero a las teclas,no pienses demasiado en lo que me vas a decir, me gusta lo natural....