carinyo no sé que dir!!La veritat!!!Les paraules son buides quan no estás aprop..Dir ànims tot pasará sona bé però no consola..Em poso al teu lloc (no es veritat cadascú te lo seu)Així que em decanto per dirT'estimo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ja saps el meu e-mail.Petons i una forta abraçada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alguna sortida ha d'haver-hi, no llencis la tovallola, continua lluitant, a la llarga valdrà la pena
marta, no mes puc dir-te que t'envio energí aper sortir d'aquesta situació.Una abraçada forta
Marta, no sé la teva història, però intueixo el teu patiment.Només voldria dir-te que em sento al teu costat. I sobretot sobretot, hem de plantar cara hem de lluitar.No ens podem rendir ni tu ni jo ni ningú. Estic amb tu.
Dale ligero a las teclas,no pienses demasiado en lo que me vas a decir, me gusta lo natural....
carinyo no sé que dir!!
ResponderEliminarLa veritat!!!
Les paraules son buides quan no estás aprop..
Dir ànims tot pasará sona bé però no consola..
Em poso al teu lloc (no es veritat cadascú te lo seu)
Així que em decanto per dir
T'estimo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja saps el meu e-mail.
Petons i una forta abraçada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alguna sortida ha d'haver-hi, no llencis la tovallola, continua lluitant, a la llarga valdrà la pena
ResponderEliminarmarta, no mes puc dir-te que t'envio energí aper sortir d'aquesta situació.
ResponderEliminarUna abraçada forta
Marta, no sé la teva història, però intueixo el teu patiment.
ResponderEliminarNomés voldria dir-te que em sento al teu costat. I sobretot sobretot, hem de plantar cara hem de lluitar.No ens podem rendir ni tu ni jo ni ningú. Estic amb tu.