Mai descaminar, mai...allò caminat, caminat està i només pots treure'n experiències i, de les experiències alguna lectura (positiva? No ho se)Bonica fotoPaVen
Vivir...Imaginar...Soñar...Bonito colchon donde dormir si señor.Besos¡¡¡ o petones
eu gosto exatamente como você receberá o seu nível de toda
Dale ligero a las teclas,no pienses demasiado en lo que me vas a decir, me gusta lo natural....
Mai descaminar, mai...allò caminat, caminat està i només pots treure'n experiències i, de les experiències alguna lectura (positiva? No ho se)
ResponderEliminarBonica foto
PaVen
Vivir...
ResponderEliminarImaginar...
Soñar...
Bonito colchon donde dormir si señor.
Besos¡¡¡ o petones
eu gosto exatamente como você receberá o seu nível de toda
ResponderEliminar