"Dóna'm el cor per compartir
projectes i esperances.
Dóna'm els ulls
i que el desig
ens marqui un nou destí....."
Miquel Marti i Pol
"Dame el corazón para compartir
proyectos y esperanzas
Dame los ojos
y que el deseo
nos marque un nuevo destino....."

És maquíssim!!!
ResponderEliminarUna abraçada forta des de Salt de Noemí.
Noemí
ResponderEliminarGracias
Una abraçada per tu, i molts de petonets.
que bello
ResponderEliminarÉs un fragment d'un poema que m'agrada molt de Martí i Pol, el vaig llegir en el casament de ma germana.
ResponderEliminarTot un desig en aquest moments. Gràcies Marta per enllaçar el meu raconet.
Petonets de tot ♥
MI niña
ResponderEliminarya ves el merito como siempre no es mio.
Cuidate reina
Felices Fiestas para ti y la gente qu quieres.
Petonets, empre
Audrey
ResponderEliminarm'encanta i tinc una mala costum, que faig meuas las cosas que m'arriban, i ja feia dias que li donaba voltas i avui ha sigut el día.
Gracias a tu per ser-hi.
Encara que a vegadas no comenti, entro a casa teva i m'hi quedo estona, hi estic a gust.
Petonets, per tu, carinyet.
M'ha agradat Marta...
ResponderEliminarJo també tinc aquest mal costum...
Un petó
PaVen
Precios Marta .
ResponderEliminarUna abraçada.
PaVen
ResponderEliminarara m'he perdut..de quin mal costum parlas???.
De pispar las cosas dels altres Blogs????.
Ostres que dolentots que som!!!
petonets, per tu
Bones Festas
Pakiba
ResponderEliminarmoltes gracias
Molt Bones Festas per tu,desitjo que las passis amb companya de las personas estimadas.
petonets, molts