Páginas

martes, 14 de diciembre de 2010

Si sale amor



Donde pongo la vida pongo el fuego
de mi pasión volcada y sin salida.

Donde tengo el amor, toco la herida.

Donde pongo la fe, me pongo en juego.

Pongo en juego mi vida, y pierdo, y luego
vuelvo a empezar, sin vida, otra partida.

Perdida la de ayer, la de hoy perdida,
no me doy por vencido, y sigo, y juego
lo que me queda: un resto de esperanza. 

Al siempre va. Mantengo mi postura.

Si sale nunca, la esperanza es muerte.

Si sale amor, la primavera avanza.



Ángel González
 Y como decia Forrest Gump:" La vida es como una caja de bombones..... nunca sabes lo que te va tocar". 

16 comentarios:

  1. Por al que et pot tocar, el que pot passar...ja no jugues, només una barrera més.

    Una Abraçada

    PaVen

    ResponderEliminar
  2. Nunca sabes lo que te va a tocar, pero mientras vives, hay que tener esperanza,amor y avanzar siempre con la ilusión de la primavera.

    Te deseo para ti lo mejor.

    Besos

    ResponderEliminar
  3. PaVen
    ni parlar-ne, jugo fins el final
    No fer-ho es de cobards!!!
    Amès mai es pot deixar una partida a mitjas, cal "tocar ferida", si cal, deixar que tot curi i plantar-li cara a la vida.

    Segur que algun bombo bò tocara....sembal un joc de paraulas, pero no ho es,
    petonets, per tu

    ResponderEliminar
  4. Pakiba
    es el que jo dic, jugarem fins al final, no importa qui jugany la partida, alguna cosa boan en truerem, segur.

    petonets, sempre per tu

    ResponderEliminar
  5. T'ho deia en el comentari d'ahir: mai saps com et sorprendrà la vida!

    Ptns, Ari.

    ResponderEliminar
  6. Ari
    mai ho saps, es cert, pero espero que em toqui algun bombonet dolç i no pasat de data!!!!.
    petonets, sempre, reina

    ResponderEliminar
  7. Esto casi es como lo de que hablen de uno aunque sea mal. En este caso, que nos vayan tocando, que luego ya veremos. Digo ... que nos vaya tocando.

    ResponderEliminar
  8. Fran
    que NOS toquen, que NOS toquen!!!!
    petonets, sempre

    ResponderEliminar
  9. Ángel González, quina delícia,sempre la paraula adequada! i sí juguem, participem de la vida amb esperança.

    Ptonets Marta!

    ResponderEliminar
  10. jo els bombons els escullo abans d'agafar-lo

    ResponderEliminar
  11. Audrey
    sempre trobas en ell la paraula que a un li manca....
    I si crec que cal jugar fins al final, i no perdre mai l'il-lusio per las cosas, per molt dificil que ho tinguem.

    petonets, guapa

    ResponderEliminar
  12. Deric
    aqui potser radica el meu error, en no saber escollir.
    pero no t'ha pasat mai que per fora e sembla que te una pinta magnifica i llavors li claves queixalada i tot s'espatlla....pos eso...

    petonets, sempre.

    ResponderEliminar
  13. Reivindico la covardia, sempre m'ha semblat que el seu antònim, la valentia està supervalorada.
    De vegades hauriem de poder dir "em rendeixo" sense sentir-nos culpables.
    Hi ha lluites moooolt esterils.
    Això sí, covard@ o valent@ sempre endavant!!

    ResponderEliminar
  14. Mi niña Vampy
    no espero ser ejemplo de nada, solo deseo que no cometais los mismos errores que yo.
    Petonets, molts
    Cuidate mi niña.

    ResponderEliminar
  15. Wanderlust
    jo crec en el "no rendir-me mai", penso que no es ni de covards, ni de valents. Es simple supervivencia.
    I si un fa las cosas com creu que las te que fer, la culpabilitat no hi gaire a fer.
    Pos pensar que las cosas las podias haber fet de un altre manera, potser fins i tot pots pensar que res es com un voldria...pero, jo faig el que puc i mes sensa condicions, o sigui que de remordiments poquets...

    Molts de petons, per tu

    ResponderEliminar

Dale ligero a las teclas,no pienses demasiado en lo que me vas a decir, me gusta lo natural....