ui... esa cosa sigue dando vueltas por tu cabeza??? Igual son las mariposas del amor? el exceso de turron? De todas formas es precioso lo que has escrito.
Besos, perdon... petones,es que aún me cuesta el idioma.
Lis dona sempre millor sola que mal....., pero si la companya s'ho val... Has vist el Loren"ganando puntos con las catalanas, jajaja". petonets, per tu molts guapa!!
Gràcies per tot al que sents,dius,transmets i sobre tot per fer arribar tot el que tens dins del teu interior. si em permets, entro com a seguidora reconeguda, fins ara ho feia ànonimament, ara necesito, afegir la part més profunda amb el món dels pensaments més nostres. Gràcies i et seguiré a tu i algú més. Petonets.
ui... esa cosa sigue dando vueltas por tu cabeza???
ResponderEliminarIgual son las mariposas del amor? el exceso de turron?
De todas formas es precioso lo que has escrito.
Besos, perdon... petones,es que aún me cuesta el idioma.
Loren
ResponderEliminarcreo que es un empacho de sacarina!!!!.
poco más
PETONETS, besitos, que son lo mismo, pero suenan distinto
Marta ojo a quien se lo pides, mejor sueñes sola!!!!!!!!!!!
ResponderEliminarPetonicos i BON ANY.
Pakiba
ResponderEliminarmolt aguda, jajaja!!!, sempre millor sola que mal acompanyada!!!
petonicos, per tu i BON ANY NOU!!!!
Marta doncs això mateix que diu Paki millor sola .....
ResponderEliminarLoren muy bien haciendo tus pinitos en catalán !! si senyor!!
Mil petons guapissima
Compte amb el que dessitges, es pot cumplir.
ResponderEliminarPtns, Ari.
Lis
ResponderEliminardona sempre millor sola que mal....., pero si la companya s'ho val...
Has vist el Loren"ganando puntos con las catalanas, jajaja".
petonets, per tu molts guapa!!
Ari
ResponderEliminaravui el que mes destijo es que s'acabi el día, per estaria ja dormin, pero sola...
petonets, per tu reina
Mils de gracias
bufff se me han erizado los pelos!
ResponderEliminarbesitos
brutal!!!
ResponderEliminar:O
ResponderEliminarjOder!
Marta, me quitaste el aliento.
Qué maravilla.
Me encanta tu blog.
:)
Mi niña
ResponderEliminarlos pelines como escarpias!!!, jajaja
petonets, sempre
Ana A.
ResponderEliminarbrutal, como yo misma!!!.
petonicos, molts
wEN RIZO
ResponderEliminargracias flor, pero poco merito tengo, me limito a tanscribir lo que me gusta y compartirlo con vosotr@s.
Mils de petonets, per tu
Hola Marta,
ResponderEliminarGràcies per tot al que sents,dius,transmets i sobre tot per fer arribar tot el que tens dins del teu interior.
si em permets, entro com a seguidora reconeguda, fins ara ho feia ànonimament, ara necesito, afegir la part més profunda amb el món dels pensaments més nostres.
Gràcies i et seguiré a tu i algú més.
Petonets.