Páginas

domingo, 30 de enero de 2011

Amb tu sóc jo, pro un més un a vegadas no és dos


Hi ha moments que em sento molt lluny
Del què et vull fer sentir
I quan el cap em dóna mil voltes
Ja em torno a penedir del que t'he dit

Amb tu sóc jo-Miquel Abras
Del seu segon disc: "M'agrada sentir el que tu sents"
Avui aquesta canço i una altre:"Entre mils vidres trencats", ha sigut la meva banda sonora.
He donat las gracias mil cops i mil mes que las donaria, a la Cris, a la Marta i com no al mateix Miquel Abras.Per unas horas m'han fet sentir especial per algú.
I a horas d'ara tinc un baixon impresionant, i de moment estic tant espesa que no puc pensar amb claretat, i la lio...despres em penedeixo del que he dit, pro no ho se fer mes bè.
I es que "amb tu podria ser jo".
Ojala tingues la força que em fa falta.
Pro no vull seguir.


7 comentarios:

  1. Conec els motius del teu escrit. Alhora són vàlids també pels meus motius.
    Causes diferents, resultats .... No, els resultats no són iguals; tu el tens, jo no el puc tenir.
    Mil petons trencats, Ari.

    ResponderEliminar
  2. aisss nenaaa entenc perfectament els teus alts i baixos, pk jo tambe els tinc.aixi que en conta de donarli importancia, deixa que pasin i nomes quedat amb lo bo. "m'arrastraria " per terra, entre mil vidres trencats, nomes per dir-t'he, T'ESTIMO!!! ;)

    ResponderEliminar
  3. Ari
    No Ari, jo no el tinc!!!!.
    Mes que petons trencats, es l'anima buida.
    Petonets per tu, aquets els tenia de reserva en un raconet....

    ResponderEliminar
  4. Cristina
    benvinguda.Aqui em trobaras a dalt de tot, i ensorrada fins el coll....i de bo poquet.
    Una altre Miquel Abras adicta??????.
    Petonets tambè per tu

    ResponderEliminar
  5. Ep, parlem-ne! Sota el meu parer tu tens un tros més que jo, o no?

    Ànima buida, ptns trencats, tot vé a ser el mateix.

    Això del Miquel ja comença a ser plaga, jajaja. Tant de bo totes fosin així!

    ResponderEliminar
  6. Ari
    fins ahir tenia, avui ja no.
    Vaig enviar-li un mail al Miquel, i vaig rebre contesta molt emotiva....
    petonets

    ResponderEliminar
  7. A vegades un + un no son dos i a vegades val més se un de sol.

    Cariñitos para ti..

    ResponderEliminar

Dale ligero a las teclas,no pienses demasiado en lo que me vas a decir, me gusta lo natural....