No me pidas que te mire, porque te miraré.
No me pidas que me acerque, porque me acercaré.
No me pidas que te toque, porque te tocaré
No me pidas que te bese, porque te besaré.
Macaco-
Banda sonora de la peli-No me pidas que te bese, porque te besaré

pideme que ya veremos si te doy... solian decir en mi pueblo
ResponderEliminarbesitos MArta y Feliz año.
pues por pedir que no quede
ResponderEliminarostres, no cal demanar, si l' altre ja cubrex la necesitats, pero i si no las cobreix? no cal fer saber a l' altre al que es necessita?
ResponderEliminarPetonets per a tu Marta
Hi ha que diuen "a la mala costumbre de pedir existe el derecho de no dar", i uns altres "no demanis el que desitges que se't pot complir".
ResponderEliminarpero tambe es diu:que habitualment esprem que l' altre es doni compte del que pensament, del que necesitem, i aixó potser no es aixi, cal mostrar l' altre i donar l' oportunitat del que realment sentim i necesitem, si no ho donem a coneixer, l' altre pot ser que mai s' anadoni!!! no ho se...ara per ara tot amb crea confussió.
ResponderEliminardoncs, saps que?
ResponderEliminardemano, demano...ser abraçada com aquella vegada,demano sentir al que m' agradaria sentir!
pero demano tambe, que si tu, ho necesites, també m' ho damanis.
Marta pide que a lo mejor te dan.
ResponderEliminarDicen que el que no llora no mama NO!!!!
Jo crec que si l'altre no s'entera hi ha un seriós problema de comunicació. O bé és perquè no vol enterar-se.
ResponderEliminarSigui com sigui, si l'altre no respòn com una voldria, la cosa està clara no????
Abraçades i petons a tothom.
Ari.