Nena guta!!! :DBesoslinda
i demà més.....
Es bo reconeixe's. Mai hem de perdre de vista la nostra essència per molt amagada que sembla que estigui (a vegades).Por si acaso... neteja ben bé el mirall, que no hi hagi malentesos :-)Ptns, Ari.
Guai!
Viste la nena guapas que eres?
si sonries te sonrie! no es genial que se refleje algo tan hermosobesitos
Què bé sona! i és que cal veure's bé i clar!, si ens veiem, ens veuran...i demà a tornar-hi,Petonets,
De mirarse mucho, mucho, el espejo se llega a gastar......I abriga´t, que ve tramuntana!
Dale ligero a las teclas,no pienses demasiado en lo que me vas a decir, me gusta lo natural....
Nena guta!!!
ResponderEliminar:D
Besoslinda
i demà més.....
ResponderEliminarEs bo reconeixe's. Mai hem de perdre de vista la nostra essència per molt amagada que sembla que estigui (a vegades).
ResponderEliminarPor si acaso... neteja ben bé el mirall, que no hi hagi malentesos :-)
Ptns, Ari.
Guai!
ResponderEliminarViste la nena guapas que eres?
ResponderEliminarsi sonries te sonrie! no es genial que se refleje algo tan hermoso
ResponderEliminarbesitos
Què bé sona! i és que cal veure's bé i clar!, si ens veiem, ens veuran...i demà a tornar-hi,
ResponderEliminarPetonets,
De mirarse mucho, mucho, el espejo se llega a gastar......
ResponderEliminarI abriga´t, que ve tramuntana!