Páginas

viernes, 14 de enero de 2011

T'ho dic amb francès???



Je t'aime, t'ho dic amb francès
si vols pots fer veure que no m'has entès

Je t'aime, t'ho dic però ja ho saps
saps tot el que passa per dins del meu cap.

Je t'aime, i sé que tu a mi, ho veig els teus ulls
t'ho estalvio dir.

Je t'aime, i això hem fa feliç
saber que el que sento també
ho sents per mi!

Je t'aime- Anna Roig i l'ombre de ton chien

8 comentarios:

  1. No m'ho diguis si no és veritat.
    No m'ho diguis si no t'ho creus.
    No m'ho diguis si no ho sents.
    No m'ho diguis per dir.
    No m'ho diguis, que em faràs patir.

    Ostres, ja tinc escrit mig post , no? Li col·loco una foto i apa!

    Ptns, Ari.

    ResponderEliminar
  2. Doncs si ets una persona a qui el teu estimat correspon pots sentir-te la persona més feliç del món.

    He visitat els teus blos i m'han agradat molt

    ResponderEliminar
  3. el francés es bo tant si es dit com si es fet.....;)

    ResponderEliminar
  4. Diga-m'ho, diga-m'ho...si és sincer, si et surt de dins, si m'ho diu el teu cor...Aleshores sí!.

    M'encanta el video i la cançó.

    Petonets,

    ResponderEliminar
  5. Ari
    cer, si no es veritat no cal.I a mes fa mal, las mentidas sempre fan mal.
    I mira saps que jo ja t'estimo una micona, per que t'ho vals, per que tu ho vals!!!!.
    Apa i ara ja pots ferle post, jajaja
    petonets, per tu floreta

    ResponderEliminar
  6. M Jesús Verdú
    molt ben vinguda, es casa teva.
    Ojala fos estimada com em mereixo, jajaja, tot arribara, segur.

    petonets, per tu

    ResponderEliminar
  7. Garbi
    Joan ultimament et noto amb las hormonas un pel revolucionadas, que estas "madurescente, tu tambè", jajaja

    Petonets, molts

    ResponderEliminar
  8. Audrey
    potser arribara aquet día...qui sap!!!.
    La canço, m'encanta, es sencilla, tendre i amb molt poquetas paraulas diu el imprescindible....

    petonets, per tu, aquests son de veritat

    ResponderEliminar

Dale ligero a las teclas,no pienses demasiado en lo que me vas a decir, me gusta lo natural....