doncs a posar-los en pràctica....
jo dec fer vaga...o el ptns fan vaga de mi...Ari.
arbobufff, durant anys he tingut casi al-lergia als petons.....pero esl gustos cambian, per sort!!!!.Jo que en reperteixo per tothom....i el poquet que m'agradabant..Molts per tu
Arijo....bueno...quiero más i más!!!!petonets, per tu
Dale ligero a las teclas,no pienses demasiado en lo que me vas a decir, me gusta lo natural....
doncs a posar-los en pràctica....
ResponderEliminarjo dec fer vaga...
ResponderEliminaro el ptns fan vaga de mi...
Ari.
arbo
ResponderEliminarbufff, durant anys he tingut casi al-lergia als petons.....pero esl gustos cambian, per sort!!!!.
Jo que en reperteixo per tothom....i el poquet que m'agradabant..
Molts per tu
Ari
ResponderEliminarjo....bueno...quiero más i más!!!!
petonets, per tu