Noooo.... jooo. Petones wapa¡
Temporal.......mente.que passi aviat el temporal
et deixo un abraçada..i en tinc un altre de guardada per la volta
Suposo que tens les teves raons. Em sap greu.
La gent que més m’agrada visitar,Marxa quan mes necessito la seva lectura.
Petons i fins aviat!
Una abraçada Marta!!!
Te estoy esperando.........pues sin ti nada es igual.Un abrazo y vuelve pronto.
¿Dónde vas?vuelveeeee!!!besotes!
Marta torna aviat.Redcorda el que tu em recomanes, que no deixi el blog.Doncs tu no el deixis per gaire temps.Petonets
Dale ligero a las teclas,no pienses demasiado en lo que me vas a decir, me gusta lo natural....
Noooo.... jooo.
ResponderEliminarPetones wapa¡
Temporal.......mente.
ResponderEliminarque passi aviat el temporal
et deixo un abraçada..i en tinc un altre de guardada per la volta
ResponderEliminarSuposo que tens les teves raons. Em sap greu.
ResponderEliminarLa gent que més m’agrada visitar,
ResponderEliminarMarxa quan mes necessito la seva lectura.
Petons i fins aviat!
ResponderEliminarUna abraçada Marta!!!
ResponderEliminarTe estoy esperando.........pues sin ti nada es igual.
ResponderEliminarUn abrazo y vuelve pronto.
¿Dónde vas?
ResponderEliminarvuelveeeee!!!
besotes!
Marta torna aviat.Redcorda el que tu em recomanes, que no deixi el blog.Doncs tu no el deixis per gaire temps.Petonets
ResponderEliminar