Cuidado con lo que deseas... ;D
els riscos comporten alegríes..... de vegades surt malament, però val la pena intentar-ho
La pregunta és: saps què vols?Petons, reina. Espero que estiguis bé. Fa temps que no sé de tu.
Mi nubepor que el universo entero conspirara para que lo consigas.....que más quisiera yo!!!!!petonets, sempre
Garbiels cambis, comportant aixo arriscar-se, pero a vegadas no hi ha mès remeiEspero no fotreme-la de nou.petonets
Arila resposta es siSe molt bè el que vull!!!!.ja saps..petonets, per tu.
Dale ligero a las teclas,no pienses demasiado en lo que me vas a decir, me gusta lo natural....
Cuidado con lo que deseas... ;D
ResponderEliminarels riscos comporten alegríes..... de vegades surt malament, però val la pena intentar-ho
ResponderEliminarLa pregunta és: saps què vols?
ResponderEliminarPetons, reina. Espero que estiguis bé. Fa temps que no sé de tu.
Mi nube
ResponderEliminarpor que el universo entero conspirara para que lo consigas.....
que más quisiera yo!!!!!
petonets, sempre
Garbi
ResponderEliminarels cambis, comportant aixo arriscar-se, pero a vegadas no hi ha mès remei
Espero no fotreme-la de nou.
petonets
Ari
ResponderEliminarla resposta es si
Se molt bè el que vull!!!!.
ja saps..
petonets, per tu.