Ningú pot tornar enrera i començar de nou.Però si pots des d'avui escollir un nou camí i ser l'amo de tot el seu recorregut.
Camins, que ara s'esvaeixen
Camins que hem de fer sols
Camins vora les estrelles
Camins que ara no hi son
Van deixar-ho tot el cor encès pel món
Per les parets de la mort sobre la pell
Eren 2 ocells de foc sembrant tempestes
Ara som 2 fills del Sol en aquest desert
Mai no es massa tard per tornar a començar,
per sortir a buscar el teu tresor
Camins, somnis i promeses
Camins que ja son nous
No es senzill saber cap on has de marxar,
pren la direccio del teu cor
Mai no es massa tard per tornar a començar,
per sortir a buscar el teu tresor
Camins que ara s'esvaeixen
Camins que has de fer sol
Camins vora les estrelles
Camins que ja son nous.

Gran tema! :)
ResponderEliminarMai es massa tard per tornar a començar!!
ResponderEliminarCierto. No se puede decir mucho más.
ResponderEliminar"L´escudellota" van sortir a la tele en el seu concert de comiat, fa dies.
ResponderEliminarEls vas veure?.