Páginas

miércoles, 8 de febrero de 2012

Me van los retos


Tú ponmelo difícil, veras como te sorprendo......!!!!!.

18 comentarios:

  1. Siempre son interesantes los retos. Seguro que puedes y seguro que lo sorprendes.

    ResponderEliminar
  2. jejejejejje, Gironina teníes que ser, muakis!

    ResponderEliminar
  3. Goyo
    en generico...no hay destinatario que rete, jajaja.
    petonets, sempre

    ResponderEliminar
  4. Noieta
    de fet baix-empordanesa, bisbalenca per mes senyas..
    petonicos

    ResponderEliminar
  5. Garbi
    aixi,amb peus i mans, ungles si cal, jajaja
    Petonets, per tu

    ResponderEliminar
  6. Ummm... es que la de la imagen lo tiene más que difícil eh!!

    ResponderEliminar
  7. No feu servir els tòpics,
    Ja sabeu que diuen dels de la Bisbal,
    i dels de Mataró.

    De bon rotllo, salutacions.

    "No desafieu la vida,...
    ens porta venteja"

    ResponderEliminar
  8. Chancha
    la de la foto no tiene ni idea por donde van los tiros..
    Bienvenid@
    petonets

    ResponderEliminar
  9. Xarnego
    els de La Bisbal diem que:"tant sen's en fot quedar bè com mal....", pero als de Mataró, no en tinc ni idea...
    I no entenc lo dels topics.
    I en quand a la vida...ainssssssssssss, juga amb ventatge, quin merit te aixo...????

    petonets, molts

    ResponderEliminar
  10. Pakiba
    aixi, ven arrapapedeta...jajjaa
    petonicos

    ResponderEliminar
  11. els de Mataró...som la hòstiia, muahahahahahha (capgrossos) però la hòstia, de totes maneres, visc a Mataró, però sóc de Pineda de Mar

    ResponderEliminar
  12. Mi nube
    esa fue siempre mi actitud..pero a veces incluso con los esfuerzos más sobrehumanos es imposible....entonces una escoge otro camino y p'alante.

    petonets
    besicos, tambien

    ResponderEliminar
  13. Noieta
    jajaja, o sigui que els de Mataro...capgrossos!!!!
    ainssssssssss, cada poble la seva creu.
    petonicos, guapisima

    ResponderEliminar
  14. Nice Hanging Photo. I couldn't understand what wanted to describe with this photo.
    Test Paper

    ResponderEliminar
  15. I recently came across your blog and have been reading along. I thought I would leave my first comment. I don’t know what to say except that I have enjoyed reading. Nice blog. I will keep visiting this blog very often.

    ResponderEliminar

Dale ligero a las teclas,no pienses demasiado en lo que me vas a decir, me gusta lo natural....