Ja ho pots ben dir!, jo m'ho repeteixo darrerament...i dóno gràcies!, tot i els 'però'...Petonets,
I Deu digué:Es fai axis la teva voluntat.Va queda verge per sempre més.Era axis el acudit?Oh, potser no...?Salut, siguis tu mateixa arribaràs llum.
Dale ligero a las teclas,no pienses demasiado en lo que me vas a decir, me gusta lo natural....
Ja ho pots ben dir!, jo m'ho repeteixo darrerament...i dóno gràcies!, tot i els 'però'...
ResponderEliminarPetonets,
I Deu digué:
ResponderEliminarEs fai axis la teva voluntat.
Va queda verge per sempre més.
Era axis el acudit?
Oh, potser no...?
Salut, siguis tu mateixa arribaràs llum.