Páginas

martes, 16 de julio de 2013

Bo, dolent


No se si es bo o dolent, pero per primer cop se el que tinc que fer i on es el meu lloc.
Sensa contradiccions, nomes el petit dubte .....bo....dolent...!!!!

2 comentarios:

Dale ligero a las teclas,no pienses demasiado en lo que me vas a decir, me gusta lo natural....