jueves, 3 de marzo de 2011

Som


Perquè tambè sóc tot alló que vull deixar enrera.Perquè tambè sóc tot alló que he perdut.
El passat i el present faran el meu futur.Tot el que has viscut no pots donar-lo per perdut, has invertit el teu temps i las teves energies, has plorat, pero també has rigut.
T'has emocionat amb aquell primer petó, i has plorat en un comiat.
El primer pas dels meus fills em van deixar sensa alè.
Quand em van sonriure per primer cop,em van captivar per sempre, encara avui el seu plor és el meu dolor.
Mullar-me sota la pluja em va fer sentir, lliure i neta.
L'alba d'un nou dia em pot deixar muda i amb la boca oberta.
Els ulls inundats sensa remei, davant de una injusticia.
Vestida sensa tu, vaig tenir por.
Nua en tu soc forta.
La teva veu em dona calma.
Las teves mans apaivaguen la meva pell.
Perquè sola, sóc, però amb tu sóc més jo.

Traducción.....en comentarios.

6 comentarios:

Marta dijo...

Somos
Por que tambien soy todo aquello que quiero dejar atrás, por que tambien soy todo lo que perdi.
Lo pasado y lo presente haran mi futuro.
Lo vivido no puedes darlo por perdido, has invertido tu tiempo, todas tus energias, has llorado , pero tambien has reido.
Te ha emocionado aquel primer beso, y has llorado en una despedida.
El primer paso de tu hijo te dejo sin aliento.
Cuando te sonrio por primera vez te cautivo para siempre.Aún hoy su llanto es tu dolor

Mojarte bajo la lluvia, te hizo sentir libre y limpia
El amanecer de un nuevo dia me puede dejar muda y con la boca abierta
Ojos inundados sin remedio delante de una injusticia
Vestida sin ti tuve miedo
Desnuda en ti me hace fuerte
Tu voz me calma
Tus manos apaciguan mi piel
Por que sola, soy, pero contigo soy más yo

en las nubes dijo...

Lindo!

en las nubes dijo...

ah, genial que ya sepas lo que es un cachirulo ;D

besicos!

Marta dijo...

En las nubes
pequeños retazos de momentos....!!!
Y lo del cachirulo, jajaja, muy divertido, pero no sabia de verdad, pero no hubiera podido estar sin golifear a ver lo que era, aprendi algo, ya ves.
Besicos, maja!!!
petonets, sempre

MAMÉ VALDÉS dijo...

Un saludo desde "Tomara que tu viera..."

Audrey dijo...

Preciós!, doncs sí...som tot això, petits (grans!) moments compartits, sentits, passats, presents...i que escalfen el futur.

Abraçada!