Gattaca tu si que ets un regalín, nena, mes petonets. Ostres vine com vulguis nosaltres encantats, el Neke sempre ¿? per tu, diu si estas emprenyada....ja li he explicat que es que feias un curs a Barna....
Lisebe casi sempre estem d'acord tu i jo, jajajajaaj, crec que ens hu tindriem que fer mirar aixo!!!!. Tu si que ets tota una troballa, encantada de tenir-te aqui. per cert que penses fer del gatets?????. Mils de petons per tu.
Niñaaaaa.
ResponderEliminarBonita frase
Increíble cuadro.
Y pedazo de beso que te planto!!!
Acompañado tu regalo, con esta frase,este cuadro y tu a la distancia...Es el regalo perfecto!!
ResponderEliminarGracias Marta!!
Besos y muchos màs
Para vosotros siempre!!
Hola bonica!!!
ResponderEliminarja estic operativa:) S'acabat el curs i ja estic a casa! Així que ara sabràs mes de mi... Fa masses dies que n parlem en sembla ami.
Mil petons pero cad'un de vosaltres.
Aviat aniré a la Bisbal a fer-vos una visita.
Ah! I regal es que formis part de las nostres vidas, ets un eixemple pero tothom.
ResponderEliminarTotalment d'acord amb tú guapíiiisima, però també hem de veure així el futur...
ResponderEliminarMolt maco el cuadro.
Un milíó de petons d¡per tú!!
Tú si que ets un regalet per nos...
Mencía
ResponderEliminarguapaaaaaaaaaaa
el cuadro una caña.
unos besos para ti.
petobeixos, linda
Ama
ResponderEliminarvosotros si que sois mis regalines en la distancia.
besos y mas para ti siempre.
Hola Eva.
ResponderEliminarquina al-egria que ja estiguis per casa, tot bè???.
nena ja et fare un truc, ara que estas mes tranqui..
petonets, reina.
I el papi, que fa????
Gattaca
ResponderEliminartu si que ets un regalín, nena, mes petonets.
Ostres vine com vulguis nosaltres encantats, el Neke sempre ¿? per tu, diu si estas emprenyada....ja li he explicat que es que feias un curs a Barna....
Lisebe
ResponderEliminarcasi sempre estem d'acord tu i jo, jajajajaaj, crec que ens hu tindriem que fer mirar aixo!!!!.
Tu si que ets tota una troballa, encantada de tenir-te aqui.
per cert que penses fer del gatets?????.
Mils de petons per tu.
Pero el presente se me escapa de entre las manos.
ResponderEliminarDentro hace frio, nada calienta ya mi corazón, nadie susurra cerca de mi, ...
Guapa!!
ResponderEliminarMe encanta el cuadro!!!
ResponderEliminarUn abrazo
Espero que la vida te de muchas alegrias de regalo , para compensar las penas que pasas.
ResponderEliminarPues a vivirlo, se ha dicho!!! A tope!!! Besos, guapa.
ResponderEliminarla verdad es que si yo valoro cada dia por lo que me cuesta llegar a el... mil besitos
ResponderEliminarBisousssssssssss
ResponderEliminarMenta(2)
ResponderEliminarDark
Striper
Isabel
Vampy
Sallymon, guaperrima.
Gracias a todos.
petonets a milers per tots.