La unidad hace la fuerza.
Saps, he pensat en tu, i crec que rependré el meu blog. Un petonas.Saps,no se perqué, però et sento a prop
por ell@s va!
Petonicos
Junts per una gran causa
Tanca els ulls, obre els braços...Una abraçada dolça i càlida per tot, per totes, per tots nosaltres, per tot plegat i per res en concret, i sobre tot, sense res a canvi. Bé, si, un somriure.
Dale ligero a las teclas,no pienses demasiado en lo que me vas a decir, me gusta lo natural....
La unidad hace la fuerza.
ResponderEliminarSaps, he pensat en tu, i crec que rependré el meu blog. Un petonas.
ResponderEliminarSaps,no se perqué, però et sento a prop
por ell@s va!
ResponderEliminarPetonicos
ResponderEliminarJunts per una gran causa
ResponderEliminarTanca els ulls, obre els braços...
ResponderEliminarUna abraçada dolça i càlida per tot, per totes, per tots nosaltres, per tot plegat i per res en concret, i sobre tot, sense res a canvi. Bé, si, un somriure.