El silenci es pitjor que la indiferencia.. a vegades les coses no es diuen per por, altres per no saber com dir-ho, i encara altres per contenció..i no dir qualsevol cosa que després fa mal.. Ànims bonica!
si que hi ha res pitjor que trobar-se inmers en una tempesta de silenci.. no poder sortir-ne d'ella! A més, hi ha certes paraules que en comptes de parar la tormenta, la provoquen encara més!!
Petnets Marta! feia temps que no passava per aquí!!
si que hi ha res pitjor que trobar-se inmers en una tempesta de silenci.. no poder sortir-ne d'ella! A més, hi ha certes paraules que en comptes de parar la tormenta, la provoquen encara més!!
Petnets Marta! feia temps que no passava per aquí!!
Xarnego Parlar en silenci es genial, el dolent es quand el silenci es part de la no entesa... la segona parta no l'entenc, em veus????, em llegeixeis vols dir???. petonets. Jo et vinc a veure sempre, per cert la platja no la tinc identificada..
Quant hi ha turmenta de silencis es que hi ha molta cosa a dir, i la prudència fa callar.
ResponderEliminarJoan
ResponderEliminarque n'est de sabi, re Dios.....
petonets.
El silenci es pitjor que la indiferencia.. a vegades les coses no es diuen per por, altres per no saber com dir-ho, i encara altres per contenció..i no dir qualsevol cosa que després fa mal..
ResponderEliminarÀnims bonica!
Petons
Lisebe
ResponderEliminarmoltes vegades, no cal dir res mes...aixo nomes fa que posar mes llenya al foc.
la callada por oida....
petonets, carinyet
si que hi ha res pitjor que trobar-se inmers en una tempesta de silenci.. no poder sortir-ne d'ella!
ResponderEliminarA més, hi ha certes paraules que en comptes de parar la tormenta, la provoquen encara més!!
Petnets Marta! feia temps que no passava per aquí!!
bona castanyada
si que hi ha res pitjor que trobar-se inmers en una tempesta de silenci.. no poder sortir-ne d'ella!
ResponderEliminarA més, hi ha certes paraules que en comptes de parar la tormenta, la provoquen encara més!!
Petnets Marta! feia temps que no passava per aquí!!
bona castanyada
A mi sempre m'agradat parlar en silenci.
ResponderEliminarEt veig que es tota una sort.
Terriblemente anguistioso.
ResponderEliminarDesde luego, dímelo a mí... besos.
ResponderEliminarMarthona
ResponderEliminarquina alegria molt de temps...
petonets carinyet
Xarnego
ResponderEliminarParlar en silenci es genial, el dolent es quand el silenci es part de la no entesa...
la segona parta no l'entenc, em veus????, em llegeixeis vols dir???.
petonets.
Jo et vinc a veure sempre, per cert la platja no la tinc identificada..
Joan
ResponderEliminarsimplement brutal.
petonets.
Isabel
ResponderEliminarsolo lo puede entender quien lo ha vivido...lastima
petonets, guapa
sobre todo si esos silencios son no deseados. besitos de finde semana!
ResponderEliminarmuaks!
Te dejo mi voz, para que te acompañe cuando te sientas en soledad y tu voz se haya apagado.
ResponderEliminarMi niña vampy
ResponderEliminara veces no son deseados, pero si recomendables.
petonets, molts.
Unala
ResponderEliminargracias cielo, pero me parece que la voz es lo ultimo que voy a perder.
mils de petonets
Perdó, et veig aquí,
ResponderEliminarEn el teus blocs.
Et llegeixo
I la platja es cala estreta
maquíssima platja,
en mig de Platja Castell (Palamós)
i Cap Roig (Calella de Palafrugell).
Ànims maca.