Páginas

miércoles, 9 de febrero de 2011

Hoy


Hoy me he dado cuenta que mirar atrás ya no me duele, no siento rencor, ni sensacion de perdida.
Siento paz y serenidad.
Hoy.
Mañana, veremos como encaro el mañana.
Mi mañana.


Torna’m la vida, torna’m el cor,
ja et regalo les mentides,
no vull tornar-me boig.

Torna’m la llum, torna’m el sol,
torna’m les llunes que et vaig regalar,
torna’m els anys, torna’m les flors,
torna’m totes les cançons d’amor,
torna’m l’anell, torna’m el cor,
torna’m les vides que vam aparcar
i busquem un lloc on pugui guardar
les traïcions que ens van enfonsar.

Torna’m la vida, torna’m el cor,
ja et regalo les mentides,
no vull tornar-me boig,
torna’m el dies, torna’m els anys,
ja et regalo les carícies, no et vull tornar a tocar.


Torna'm la vida-Miquel Abras-Temps de Zel

7 comentarios:

  1. Cada dia trae su propio afan y no hay ninguna sensacion inigualable a la paz interna! abrazos con cariño infinito !!!!

    ResponderEliminar
  2. Pues eso, mañana ya se verá, tú mantén el espíritu de Scarlet O´hara y deja lo que haya de venir para cuando venga, por si entre tanto pasa algo y te libras.

    Un beso

    ResponderEliminar
  3. Espero que tu mañana haya ido bien.
    Besazos wapa y mucho animo.

    ResponderEliminar
  4. poder mirar el passat sense sentir rancor és el millor que hi ha però no sempre és fàcil

    ResponderEliminar
  5. Hoy puede ser el principio de sanar las heridas.

    ResponderEliminar

Dale ligero a las teclas,no pienses demasiado en lo que me vas a decir, me gusta lo natural....