Páginas

sábado, 12 de marzo de 2011

Velas


Soplaré tantas como:

52

15 comentarios:

  1. ais felicidades linda :) espero leerte mucho tiempo más, cumpliendo años y aprendiendo contigo. 1beso enorme.
    (gracias por haberme pasado la nueva dirección)

    ResponderEliminar
  2. Mi niña
    un placer tenerte aquí, yo soy la que aprendo de ti, me gusta "Abril", mucho.

    Petonets, flor

    ResponderEliminar
  3. Moltes felicitats tresor!!!!!!!!!!!

    Mil petons

    ResponderEliminar
  4. Encara estic en les ganes de fer vida normaleta si no es per mí es per la mama que portem una temporadeta que no veas!!.

    M'encanta la habilitat que tens de poguer canviar els blocs i les lletres jo en soc incapaç soc una soca per aquestes guises, que hi farem oi?

    De nou moltes felicitats i endavant Marta estimada ets una dona amb una empenta digna de tenirla com referent almenys en el meu cas.

    Mil petons mes carinyo.

    ResponderEliminar
  5. Ja estic aquí Marta, no savia que havias cambiat el blog i quina sorpresa el teu cumple MOLTISIMAS FELICITATS.

    No et dono 52 petons, sino un millón.

    ResponderEliminar
  6. Un dia moll, un dia més, un dia de celebració. Celebrem la joventut que tenim, perquè encara podem fer el que fèiem fa trenta anys.

    ResponderEliminar
  7. Lis
    moltes gracias carinyet...jo tambè tinc uns dias mogudets, el meu ex, esta amb proves psiquiatricas i per variar amb toca a mi anar amb ell....es dur molt dur!!!.Ara estan parlan de un posible Alzhaimer, ja saps del que parlem, oi...donç nomes ens faltaba aixo.
    En fi, continiuarem endevant com sempre, no ens queda una altre.
    I el de cambiar la cara del blog, es una manera de entretenir-me, per mi es lo mes facil.
    Ara bè lo de cambiar el nom de blogspot, ci no ho recomano a ningu, ara la gent no sap on trabar-me, he perdut casi tots als amics, espero recuperr-los de mica en mica.
    Molts de petonets, reina.
    A veure si aquesta setmana tinc una estoneta i et molesto una mica....

    ResponderEliminar
  8. Pakiba
    el blog es el amteix, nomes li he rentat una micoan la cara i aixo si he cambiat l'adreça de blogspot.....l'aburriment es el que fa..Gracias per la felicitacio
    i gracias per els petonets.
    Mes per tu

    ResponderEliminar
  9. Garbi
    si, de fet nomes tinc un dia mes que ahir....!!!!!.
    Bufff, jo em veig amb forças i ganas de fe moltes mes cosas que trenta anys enrera, ara espero que el cos acompañi, jajaja.
    petonets, molts

    ResponderEliminar
  10. Felicitats Marta,per tot l'aconseguit fins ara i per tot el que esta per venir.
    Petonet maca

    ResponderEliminar
  11. Marta, moltes felicitats!!, que els anys que encetes et portin moltes alegries!.
    Gràcies per fer-me arribar la nova adreça, un bonic canvi, m'agrada el color!.
    Petonets i estirades d'orelles ;-)

    ResponderEliminar
  12. Per molts anys bonica, sempre amb el somriure i els petonets, no els abandonis mai.

    ResponderEliminar
  13. Marta
    gracias per el teus desitjos, ojala siguin una realitat.
    Petonets, per tu

    ResponderEliminar
  14. Audrey
    gracias a tu per estar!!!.
    I els cambis, mira tot d'una en va venir de gust...
    petonets, guapa

    ResponderEliminar
  15. Maria mercè
    gracias reina, no creguis a vegadas es dificil no perdre el sonriure..i els petonets, son gratis....!!!
    Molts per tu, sempre

    ResponderEliminar

Dale ligero a las teclas,no pienses demasiado en lo que me vas a decir, me gusta lo natural....