els camins marcats de vegades no son el que realment voldríem, per això agafem dreceres tot i el risc que comporten
A vegades les dreceres son millor que els camins rectes, te fan mes feliç.
Caminos... Madre mía. Hay tantos que nunca se sabe cuál es el adecuado.
Dale ligero a las teclas,no pienses demasiado en lo que me vas a decir, me gusta lo natural....
els camins marcats de vegades no son el que realment voldríem, per això agafem dreceres tot i el risc que comporten
ResponderEliminarA vegades les dreceres son millor que els camins rectes, te fan mes feliç.
ResponderEliminarCaminos... Madre mía. Hay tantos que nunca se sabe cuál es el adecuado.
ResponderEliminar