Páginas

miércoles, 18 de enero de 2012

Temps de canvis


"Una persona cambia por dos razones:
O bien aprendió demasiado, o, sufrió lo suficiente"

Y como dice mi amiga Ariadna:
"No tropieces dos veces con la misma piedra.
Se lista, cambia la piedra de sitio"

15 comentarios:

  1. Esa Ariadna que dices, ¿soy yo? ... Debo tener múltiples personalidades... o debo escuchar más lo que digo...

    Un regal: http://youtu.be/crlc-LsHPsA

    Petons

    ResponderEliminar
  2. Ari
    jajaja, oi tant, qui sino????.
    Llegeix-te...
    M'encanta el regalet.
    petonicos, reina

    ResponderEliminar
  3. Marta, preciosa entrada i preciosa foto!!

    et dedico una frase que un dia em va dir una persona que m'estimo molt i me la va dir en una etàpa que jo estav fent canvis precisament i ara m'has fet recordar:

    - Cap a enrera mai, ni per agafar impuls.

    Una abraçada ben gran!

    ResponderEliminar
  4. Noieta de vidre..
    gracias, sempre m'ho dic:
    "P'atrás ni pa coger impulso"...però no ho se fer, tot i que ara crec que de mica en mica començo a posar-ho en practica, i mira que en soc d'experta en el tira i arronsa...

    Una abraçada tendre per tu,i mils de petonets

    ResponderEliminar
  5. Gràcies cuca! i ànims, que aquí totes et donarem molta força! ;)

    ResponderEliminar
  6. Buen consejo!!!
    Te invito especialmente a Mi Nube para que con sólo un click! ayudes a la Ciencia en España... ¿Te pasas?;)

    ResponderEliminar
  7. Cambiamos cuando no queremos y nos quedamos como estamos cuando queremos cambiar.

    ResponderEliminar
  8. Noieta de vidre
    sempre em doneu força,molta més del que imaginas...!!!!
    petonicos y ánims tambè per tu

    ResponderEliminar
  9. El meu núvol mañico-neoyorkino...
    ainsss, voy rauda y veloz, leo y comento, vale....!!!
    petonets,sempre
    besicos,tambè

    ResponderEliminar
  10. Mamè
    me liaste.
    Vamos a ver...yo necesito un cambio, estoy dispuesta y tu me dices que eso no es posible solo por el mero hecho de que lo quiero.
    Jope, filosifia adversa...y ahora que hago, cambio mis esquemas,jajaja
    petonets, per tu

    ResponderEliminar
  11. muahahahahaha, em pixuuuu!! que booo! ai nena, que bé que m'ho passo...quan puguis passa't pel meu blog i mira la penúltima entrada...te la dedico a tu, va...es titula: "Vull ser Gran"

    Muakis!

    ResponderEliminar
  12. Ostres no crec que mai aprenem massa...
    Ja té raó l'Ariadna amb canviar la pedra de lloc, però n'hi ha que són ben pesades!. Això sí..., sempre endavant!.

    Petonets,

    ResponderEliminar
  13. Aprendió demasiado "y" sufrió demasiado.

    Y la piedra déjala en su sitio y cambia de camino si no te gusta la piedra

    ResponderEliminar
  14. Se empieza por no apetecerte sentir ni padecer y al final se agradece no hacerlo, cuesta, pero se consigue. Y cuando te de la gana abres la ventana, de tu corazón, y que sea lo que Dios quiera
    Nai

    ResponderEliminar
  15. Ni parlar-ne, Nai, portes i finestres amb forrellat.
    M'ha costat massa tenirl la pau i tranquilitat q ara tinc com per deixar q ningu entri.
    Ara be......si algu esta dispossat a possar la mateixa cuantitat de carn a la graella....doncs, apa, som-hi.
    Petonets

    ResponderEliminar

Dale ligero a las teclas,no pienses demasiado en lo que me vas a decir, me gusta lo natural....