Páginas

sábado, 19 de febrero de 2011

Sense senyal


Uniu-vos a la causa amb suport a la tallada d'emissió de TV3 al país valencià. Només cal penjar la imatge en negre i fer-ho saber per mail a :sensesenyal@acpv.cat

5 comentarios:

  1. Una mostra més d'intolerància i atac a la llibertat d'expressió. Senten odi cap el català. I encara tenen la barra de dir que TV3 operava com a televisió "pirata". Vergonyós.

    ResponderEliminar

Dale ligero a las teclas,no pienses demasiado en lo que me vas a decir, me gusta lo natural....