Uniu-vos a la causa amb suport a la tallada d'emissió de TV3 al país valencià. Només cal penjar la imatge en negre i fer-ho saber per mail a :sensesenyal@acpv.cat
Una mostra més d'intolerància i atac a la llibertat d'expressió. Senten odi cap el català. I encara tenen la barra de dir que TV3 operava com a televisió "pirata". Vergonyós.
és vergonyós el que estan fent!
ResponderEliminarEt copio el post!
ResponderEliminari jo....
ResponderEliminarun bes, martona
Lo escuché el otro día... suerte!
ResponderEliminarUna mostra més d'intolerància i atac a la llibertat d'expressió. Senten odi cap el català. I encara tenen la barra de dir que TV3 operava com a televisió "pirata". Vergonyós.
ResponderEliminar