la felicitat és un plat que es serveix fred...o aquest era el calent?Felicitats i no paris que 22 hores no son res per un cumple.....;)
MUCHAS FELICIDADES :)
Dale ligero a las teclas,no pienses demasiado en lo que me vas a decir, me gusta lo natural....
la felicitat és un plat que es serveix fred...o aquest era el calent?
ResponderEliminarFelicitats i no paris que 22 hores no son res per un cumple.....;)
MUCHAS FELICIDADES :)
ResponderEliminar