Páginas

lunes, 12 de marzo de 2012

Soplaré con ganas



53
ESPLENDIDOS AÑOS.

Gracias a tod@s por dejarme entrar en vuestras vidas, vosotr@s ya formais parte de la mia.

8 comentarios:

  1. Moltes felicitats guapissimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! que els celebris amb molt d'orgull i plens d'energia, amb aquesta energia i felicitat que desprens!

    Una abraçada i milers de petonets!

    :)

    ResponderEliminar
  2. per molts anys joveneta......tot està per fer encara.

    ResponderEliminar
  3. Muuuuuchas felicidades, es un placer acompañarte en este día.

    un besazo

    ResponderEliminar
  4. Happy b-day hermosa!!!
    Muchas felicidades!!!

    Que disfrutes de un día ESTUPENDO!!!

    Un placer conocerte :)

    BESAZOS!!!

    ResponderEliminar
  5. Japi birdi. Ya sé que te lo has pasado genial este finde. Me alegro. Muchos besos.

    ResponderEliminar
  6. Per moooolts anys!! , plens de somriures.

    Petonets,

    ResponderEliminar
  7. Muchos pulmones vas a necesitar para apagar tantííísimas velas.
    Es broma.
    La edad está en la cabeza, no en el carné.
    Digamos que ya no te queda tanta juventud....
    Per molts anys!.

    ResponderEliminar
  8. Moltes gracias a tots!!!!
    I aixo va per Toy.....que ja fa un mes que no fumo.....o sigui que capacitat pulmunar a tope....!!!!!
    petonicos

    ResponderEliminar

Dale ligero a las teclas,no pienses demasiado en lo que me vas a decir, me gusta lo natural....