Moltes felicitats guapissimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! que els celebris amb molt d'orgull i plens d'energia, amb aquesta energia i felicitat que desprens!
Muchos pulmones vas a necesitar para apagar tantííísimas velas. Es broma. La edad está en la cabeza, no en el carné. Digamos que ya no te queda tanta juventud.... Per molts anys!.
Moltes felicitats guapissimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! que els celebris amb molt d'orgull i plens d'energia, amb aquesta energia i felicitat que desprens!
ResponderEliminarUna abraçada i milers de petonets!
:)
per molts anys joveneta......tot està per fer encara.
ResponderEliminarMuuuuuchas felicidades, es un placer acompañarte en este día.
ResponderEliminarun besazo
Happy b-day hermosa!!!
ResponderEliminarMuchas felicidades!!!
Que disfrutes de un día ESTUPENDO!!!
Un placer conocerte :)
BESAZOS!!!
Japi birdi. Ya sé que te lo has pasado genial este finde. Me alegro. Muchos besos.
ResponderEliminarPer moooolts anys!! , plens de somriures.
ResponderEliminarPetonets,
Muchos pulmones vas a necesitar para apagar tantííísimas velas.
ResponderEliminarEs broma.
La edad está en la cabeza, no en el carné.
Digamos que ya no te queda tanta juventud....
Per molts anys!.
Moltes gracias a tots!!!!
ResponderEliminarI aixo va per Toy.....que ja fa un mes que no fumo.....o sigui que capacitat pulmunar a tope....!!!!!
petonicos